Thursday, April 11, 2013

awak heii, terima kasih! (:


"Pandai baca al-Quran tak? mesti hebat ni baca al-Quran... =) "
  
:: SMS daripada seorang hamba Allah.

ALLAH. 

sebaris dua ayat tu dah cukup buat aku pikiaq panjang, pikiaq lagi panjang macam nak buat keputusan, nak terima ka dak ni lamaran orang ni ni.. ( eh eh eh, ada dah ka? ) ngoehngoeh~

sejujur-jujurnya, aku tak tau nak letakkan diri aku ni kat golongan mana.. 

...yang tak tau baca langsung ka...
...yang tau baca sikit-sikit ka...
...yang baca pun boleh gagah ka...
...yang reti baca ka...
...yang pandai baca ka...

mmm. -.-

yang pastinya, aku cuma mampu baca untuk diri aku sendiri ja. harakat tak harakat, tajwid tak tajwid. ALLAH. main ikut sedappp ja aku baca. duapuluhduatahun. duapuluhduatahun. ALLAH. ALLAH. ALLAH. semoga ALLAH permudahkan urusan aku yang ni... (: (: (: I hope, I hope, I hope~~~

kelebihan membaca dan mengamalkan al-Quran, insya-Allah. akan ku korek sedalam-dalamnya untuk panduan aku, atau mungkin juga panduan untuk yang stalk tulisan aku dalam diam. who knows? ^^y


orang kata, "dekati orang yang mendekati Allah, yang mengingatkan kita kepada Allah. mungkin, mungkin dia tu laa, perantara antara kita dengan Allah S.W.T." 

kalau dah ada, Alhamdulillah. kalau takdak lagi, baik p caqi lekaihhh....!  (':


-.- toksah dok angau nak bercinta-cinta sangat laa~ 
buat masa laa ni, yang utama, caqi cinta DIA dulu. sebab apa? sebab, hanya cinta DIA yang akan menghalalkan cinta aku untuk dia, cinta dia untuk aku. yaa, hanya dengan cinta DIA. wallahu'alam. (:

No comments:

Post a Comment