Wednesday, February 06, 2013

tentang dia, annur imtinan (:


annur i m t i n a n
sedapnya nama. sapa senaqnya dia ni?
HAHA.
emm.
aku. tapi, bukan nama betoi ponn.

annur : cahaya
imtinan : anugerah Ilahi

agak-agak, ampa paham kot noh sebab apa aku pilih nama ni? 
hehe. yup, annur imtinan untuk mak ayah aku. (:

selagi aku hidup, I'll try my best!
*aceceyhh. semangatnyaaa~

apa-apa pon, aku senaqnya

cuma budak kecik yang berangan-angan yang satu aqi nanti aku nak jadi cikgu BM & sastera.
tapi lebih kepada TATABAHASA Bahasa Melayu laa. kihkihkih.
yang lain-lain tu....... -.-
 insya-Allah.  *doakan aku, k! ^^y

aku create belogg comeyyy ni pon senaqnya sebab nak realisasikan angan-angan aku tu laa.
 hehe.
 so, secara tak langsung, belogg ni akan dipenuhi dengan hasil nukilan aku,
 di samping cerita hidup aku yang penuh angan-angan tu. ^^y 
HAHA. *sangat rojak! -.-
cemuih? biaQ p..! 

*** in deep of my heart, aku sedang berusaha menjadi annur imtinan, just untuk mak ayah aku <3

No comments:

Post a Comment