Tuesday, February 05, 2013

sukses? :D


untuk pertama kalinya, aku Xposekan diri untuk benda-benda public macam ni selain daripada laman sosial zaman TOK nadoQ ; friendster, myspace, tagged, N apa lagi pon aku xtau. L U P A ! -.-'

berbalik kepada tajuk entri aku kali ni, sukses . sukses ka? sukses apa senaq-senaqnya ni? HAHA. sukses ni laa, buat belogg. haa, tu laa, orang buat belogg, aku pon nak buat belogg jugak. walauponn... -.-'
susah gak wee buat belogg ni rupanyaaa.. jenuh jugaklaa aku jadi silent viewer . stalk belogg belogg yang dah maju. HAHA. aim mau ada, ok? ^^y stalk belogg yang dah MAJU. barulah ada kemajuan. q:

blogskin tak blogskin, tukar cursor tak cursor, salji tak salji.. last-last, SIMPLE t e m p l a t e jugak. besa laa, newbie.

wokehh laa, setakat ni ja yang mampu, yang termampu daripada aku kerana aku yang sebenarnya bukan DIA. 

see U and I hope so! HAHA ^^y

No comments:

Post a Comment