Tuesday, February 05, 2013

^^y yang lepas biarkan berlalu... peace!

semua tentang RESULT. nebes dak, nebes dak nak check result satg ni? budak-budak ni kata pukul dopblas tengah hari ni dah boleh check dah result tu. kata depaaaaa...! aku bukak facebook pukul sepblas tadi, berduyun-duyun orang post kata, "RESULT boleh check dah woiii !!!"

haaa, ambik hang! gatai sangat pi bukak facebook tu buat apa? dah sah-sah laa tangan ni gatai jugak nak pi bukak yang ni https://mysis.upsi.edu.my/login.jsp @.@

ya Allah, aku reda, ya Allah !  

oppp oppp opppss, bukan reda senaqnya ni. ni lebih kepada PASRAH. pasrah bila ingat balik yang sem lepas aku banyak tidoq, kuat tidoq N kaki tidoq !  * saksi : bilik, katil ngan dinding 309/2 -.-

tu semua sebab aku yang sebenarnya ni bukan seperti DIA dan bukan jugak seperti mereka. T.T
sedih!

apa-apa pon, Alhamdulillah. hakikatnya, result semester tiga ni sangat-sangatlah menuntut aku untuk terus USAHA untuk mengembalikan kecemerlangan, kegemilangan result semester satu. sungguh aku rindu result secomeyyy tu T.T
tapi, nak buat genna, dah dasar pemalas. serba-serbi malas! banyak sangat main.

kalau dipanjangkan umoq, aku harap sangat result semester empat aku tu nanti FLYING COLOURS, biaq bersinar-sinar sket muka mak ayah aku bila depa tau nanti. senyum sampai ke telinga baq hang! huhu. I hope, I hope, I hope~~~ !  (:

^^y see U, as'salamualaikum.

No comments:

Post a Comment